انتقال ۴۵۲ بیمار به مراکز درمانی گلستان توسط اورژانس بیمارستانی

متکی گفت: از ۲۵ تا ۳۰ اسفند ۴۵۲ بیمار توسط اورژانس بیمارستانی به مراکز درمانی گلستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی مکتی» ظهر امروز (دوشنبه 2 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی در سطح استان گلستان از 25 اسفند فعال است و در این ایام گرچه توصیه می شود که مردم به سفر نروند اما در راستای صیانت از سلامتی مردم اقداماتی را در برای ایام نوروز در دستور کار قرار داده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: از 25 تا 30 اسفند ماه 248 ماموریت از سوی اروژانس های پیش بیمارستانی در سطح استان گلستان انجام شده که براساس آن 41 مصدوم به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شدند.

 

متکی یادآور شد: همچنین اورژانس اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در مدت پنج روز قبل از آغاز سال نو سه هزار و 442 ماموریت انجام داده است که 76 مورد آن مربوط به انتقال مصدومان ترافیکی بوده است.

 

وی افزود: براساس اقدام اورژانس بیمارستانی دو هزار و 790 بیمار به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین 452 بیمار نیز برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستانی استان منتقل شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان نیز 456 مورد بازدید انجام داده که براساس آن 15 متخلف به مراجع قضایی برای رسیدگی به تخلفات آنها معرفی شدند.

 

متکی یادآور شد: معاونت غذا و دارو نیز از 25 تا 30 اسفند 99 چهار بازدید از مراکز داروخانه استان انجام داده است.

 

 

 

 

کد خبر 1039819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha