کانون‌های فرهنگی حامی ارزش‌های اسلامی نسل جوان هستند

مظفر آئینی مسئول کانون فرهنگی امام حسین(ع) روستای صندوق آباد گفت: کانون‌های فرهنگی مهمترین حامیان ارزش‌های اسلامی، اجتماعی و آموزشی نسل جوان هستند.

مظفر آیینی مسئول کانون فرهنگی امام حسین (ع) روستای صندوق آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: کانون فرهنگی امام حسین(ع) روستای صندوق آباد از سال ۱۳۷۰ با دریافت مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان آغاز به‌کار کرده است.

 

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و برنامه‌های فرهنگی و نیز کارگاههای آموزش مهارت زندگی اهم فعالیت کانون بوده است، همچنین برگزاری ادعیه توسل، زیارت عاشورا و دعای ندبه از دیگر برنامه‌های کانون فرنگی امام حسین(ع) به شمار می‌رود.

 

مسئول کانون فرهنگی امام حسین (ع) روستای صندوق‌آباد اظهار داشت: فعالیت کانون در یک سال گذشته که همراه با ایام کرونا بوده است ضمن فعال سازی سامانه مجازی برای اعضا این کانون در دو گروه خواهران و برادران فعالیت دارد و در مجموع در جلسات حدود ۱۰۰ نفر حضور دارند اما در فضای مجازی ۵۰۰ نفر عضو دارد.

 

آیینی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط این کانون فرهنگی در ایام کرونا، گفت: در ایام کرونا با جمع‌آوری بسته‌های معیشتی از خیرین و اقلام بهداشتی برای ۷۰ خانواده خدمات لازم انجام شد و همچنین ضدعفونی کردن فضای مسجد و معابر چندین نوبت در دستور کار این کانون قرار گرفت.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی را از دیگر اقدامات کانون فرهنگی امام حسین (ع) روستای صندوق‌آباد از توابع شهرستان قروه برشمرد.

 

آیینی گفت: در راستای برنامه‌های مذهبی هر هفته مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های لازم در دستور کار بوده است، این کانون در ابتدا با حضور ۱۰ نفر عضو شروع به‌کار کرد و در حال حاضر به حدود ۱۰۰ نفر افزایش داشته است و مهمترین برنامه‌ها به صورت هفتگی هم در فضای مجازی و هم حضوری با رعایت اصول در حال پیگیری است.

کد خبر 1039820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha