اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه انزلی

حجت الاسلام خوبرو با اعلام اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه انزلی گفت: این طرح در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت موجود کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می شود.

حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز(دوشنبه ، ۲ فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: این طرح از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه در بقاع متبرکه منتخب ادامه خواهد داشت.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه انزلی تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: مراسم استقبال از عید نوروز با برنامه های غبارروبی، عطرافشانی، آذین بندی امامزادگان، ساماندهی سرویس های بهداشتی و... در سطح بقاع متبرکه انجام شد.

 

خوبرو تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ویژه طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت است که شامل غرفه‌های گفتمان دینی، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانیون اعزامی و بومی، کودکان با عنوان قرآن بخوان و جایزه بگیر، نقاشی و غرفه همه واقف باشیم به منظور معرفی وقف و آثار و برکات آن با حضور کارشناسان متخصص و آشنا به مسائل وقف در بقاع متبرکه و غرفه نمایشگاه آرامش بهاری و عرضه محصولات فرهنگی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام خوبرو خاطرنشان کرد: در شهرستان بندر انزلی این خیمه در آستانه مقدسه بی بی حوریه انزلی اجرا می‌شود.

کد خبر 1039822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha