اقدامات ستاد کرونا گلستان در یکسال گذشته موفقیت آمیز بود/ رسانه ها دلسوزانه عمل کردند

حق شناس گفت: به عنوان مسئول ستاد کرونا عنوان می کنم که اقدامات انجام شده برای کاهش تلفات جانی و بیماران کرونایی در گلستان موفقیت آمیز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (دوشنبه 2 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از رسانه ها که به معنی واقعی در همه موارد به ویژه در بحث کرونا همکاری دلسوزانه ای داشتند تشکر می کنم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: رسانه های استان گلستان بدون اغماض و بدون آنکه بخواهند مدیران استان را در مظان اتهام قرار بدهند نقدها و پیشنهاداتی را ارائه کردند و در بحث کرونا نیز انعکاس اخبار را به خوبی انجام دادند.

 

حق شناس یادآور شد: استان گلستان با توجه به شیوع اپیدمی کرونا سال سختی را پشت سرگذاشت و بیماری کرونا در طول سال مستمر بود و اما شاهد آن هستیم که میزان بار بستری بیماران کرونایی که روزی یک هزار و 400 نفر بود به نزدیک 200 نفر رسیده است و این مهم دستاورد بزرگی به شمار می رود که همه در آن نقش داشتند.

 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی، پلیس، نیروی انتظامی، بسیجیان، هلال احمر، سازمان های زیادی برای مهار و کنترل کرونا در  یک سال گذشته تلاش کردند تا بتوانیم جلوی از دست رفتن هم وطنان خود را بگیریم  به نظر من به عنوان مسئول ستاد کرونا این اقدامات موفقیت آمیز بود.

 

استاندار گلستان بیان کرد: در طول 52 هفته گذشته کمتر جلسه ای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا بود که در آن حضور نداشته باشم و اگر روحیه ای که توانستیم کرونا را کنترل کنیم در دیگر بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و غیره نیز ورود پیدا کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1039827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha