برنامه ریزی مجموعه سلامت برای واکسیناسیون بیماران خاص در فارس

لطفی گفت: با اطلاع رسانی به انجمن های مربوط به بیماران خاص در استان فارس، واکسیناسیون برای این بیماران برنامه ریزی و انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرزاد لطفی» در دویست و هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک سال نو گفت: با اطلاع رسانی به انجمن های مربوط به بیماران خاص در استان فارس، واکسیناسیون برای این بیماران برنامه ریزی و انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: توجه ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا به مناطق وضعیت قرمز استان در اولویت دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: با توجه به روند موارد بیماری کرونا در شهرستان های با وضعیت قرمز، گروهی متشکل از نمایندگان معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه، کمیته علمی کروناویروس دانشگاه، گروه اپیدمیولوژی دانشگاه به همراه نماینده ای از استانداری فارس برای رسیدگی به این شهرستان ها اعزام می شود.

«عبدالرسول همتی»، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست از بازرسی ها و بازیدهای بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

«اورنگ ایلامی»، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اعلام آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، درباره شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان توضیحاتی داد.

خاطر نشان می شود، دویست و هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح دوم فروردین۱۴۰۰ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 1039842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha