تشکیلات بانوان در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دیده شود

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال ۱۴۰۰ گفت: تشکیلات بانوان در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دیده شود.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص خلاء ها و ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز متناسب با شعار سال ۱۴۰۰ گفت: یکی از راهبردهای موثر در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و ظرفیت آنان این است که به فضای مجازی توجه ویژه ای شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ماهدشت کرج افزود: تشکیلات بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد آن چنان که باید دیده نشده است.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در پیشبرد اهداف فرهنگی و ... بیان کرد: ۵۰۰ حکم امناء مسجد که در هر حکم یک بانو فعال است اعطاء شده است که متناسب با این مطلب این مهم باید در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد لحاظ شود.

 

وی اظهار کرد: منطقه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب فضای مجازی دیده شود که این مهم با توجه به شرایط کرونا و رشد فضای مجازی در جریان فعالیت های فرهنگی هنری است. 

 

دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز ادامه داد: منطقه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب فضای مجازی از جمله مسائل قابل توجه و ضروری است که توجه به آن یک تشکیلات منسجم و هدفمند را به دنبال خواهد داشت. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ولایت عشق مسجد جامع ماهدشت کرج خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال جاری باید هویت بخشی به کانون های فرهنگی هنری توجه ویژه ای شود.

 

و امّا؛ پیشنهاد پایانی حجت الاسلام دهقاندار در خصوص تحقق شعار سال اختصاص مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد به حوزه های علمیه و حسینیه ها است.

 

 

کد خبر 1039867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha