پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی پیام تبریک مشترکی را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی پیام تبریک مشترکی را صادر کردند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

بی تردید فصل زیبای بهار موسم زنده شدن دیگرباره طبیعت و نوید بخش پویایی در حیات هستی وران و نوروز، پیام آور مهر و محبت و نمادی پر مفهوم از فرهنگ دیرپای ایرانیان در قدر دانستن موهبت زندگی است.

 

اینک که با عنایات پروردگار متعال در آستانه سال ۱۴۰۰ خورشیدی قرار گرفته‌ایم، اینجانبان با نهایت شعف قلبی فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت آفرین را که نمود معناداری از قدرت لایزال آفریدگار تواناست، به اهالی شریف استان مقدس اردبیل تبریک و تهنیت می گوییم و امیدواریم با عنایات خاصه حضرت سبحان و به برکت نیمه شعبان زادروز پر نور آخرین حجت حق و ذخیره الهی حضرت بقیه الله الاعظم که زینت افزای مطلع سال نو گردیده، روزها و ماه‌های سرشار از شادکامی، برکت و معنویت در پیش روی مردم عزیزمان باشد.

 

همچنین از کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان می‌خواهیم با نصب العین قرار دادن رهنمود ارزنده رهبر معظم انقلاب مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف، از لحظه لحظه سال آتی برای خدمت حداکثری به مردم از جمله برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی بهره جویند تا انشاالله در مسیر پر افتخار خدمت گزاری، توفیق الهی رفیق راهشان شود.

 

سید حسن عاملی  /  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو  /  استاندار اردبیل

 

کد خبر 1039874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha