اقدامات عمرانی بچه های مسجد برای سرو سامان بخشی کانون «قرآن و عترت» روستای «منصورآباد»

کامگار گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «قرآن وعترت» روستای «منصورآباد» جویم به همت خیران سال گذشته چندین اقدام عمرانی برای سرو سامان دادن به مسجد و کانون انجام دادند.

«امیرحسین کامگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: در سال گذشته، چندین طرح و اقدام عمرانی در کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، روستای «منصورآباد» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان، افزود: با توجه به عدم برخورداری کانون از لوله کشی گاز، برنامه ریزی برای تحقق این امر توسط بچه های مسجد انجام شد، افزود: گاز کشی فضای مسجد وکانون، در آستانه نوروز، به همت هیئت امنا و کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)» روستای «منصورآباد» انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در این اقدام، 80 متر مربع از مساحت موجود گازکشی شده که با هزینه ای افزون بر 120 میلیون ریال انجام شده است.

 

کامگار خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه اقدامات عمرانی در این کانون فرهنگی و هنری که به همت خیران و اهالی مسجد صورت گرفت، سه سیستم سرمایشی و یک سیستم صوتی خریداری و تجهیزات کانون افزوده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان با قدردانی از همت خیران در تامین هزینه خرید تجهیزات و همچنین اقدامات عمرانی کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت» روستای «منصورآباد» گفت: بچه های مسجد علاوه بر این اقدامات، با تشکیل گروه جهادی به تعمیر و ساخت منازل خانواده های محروم و کم بضاعت در طول سال گذشته اقدام کرده اند.

کد خبر 1039930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha