طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد آغاز شد

قدرتی گفت: در راستای اقدامات ویژه استقبال از بهار، طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با افزایش تعداد و ساعت فعالیت اکیپ‌ های گشت سرای سبز زندگی و مراکز سرای مهر محقق خواهد شد.

«عقیل قدرتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به آغاز طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی همزمان با نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: در راستای اقدامات ویژه استقبال از بهار، طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با افزایش تعداد و ساعت فعالیت اکیپ‌ های گشت سرای سبز زندگی و مراکز سرای مهر محقق خواهد شد.

 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: تعداد ۱۵ دستگاه خودرو ون و ۴۰ نفر نیرو به صورت شبانه روزی در سطح شهر و به ویژه در معابر اصلی و منتهی به حرم مطهر رضوی و محدوده‌ های مرکز شهر از نیمه دوم اسفندماه در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: زائرین و مجاورین می‌ توانند در صورت رویت افراد آسیب‌ دیده اجتماعی و افراد بی‌خانمان، کارتن‌ خواب و متکدی، از طریق خط ارتباطی ۱۳۷ همکاران ما و گشت‌ های سیار سطح شهر مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به ساماندهی این افراد اقدامات لازم صورت گیرد.

 

قدرتی اظهارکرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با افزایش خدمات کمی و کیفی در راستای ساماندهی افراد آسیب‌دیده در ایام تعطیلات می‌کوشد تا در تمامی روزهای سال، خدمات مطلوبی را به همه شهروندان شهر ارائه کند

کد خبر 1039940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha