یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان توزیع شد

به همت نهاد امامت جمعه آبادان در پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی یک هزار بسته معیشتی با مشارکت بنیاد احسان احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، در راستای ادامه کمک های مومنانه به نیازمندان در پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی 1000 بسته معیشتی امروز (سه‌شنبه ۳ اسفند) به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و به همت دفتر نهاد امامت جمعه آبادان میان خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا ویروس توزیع شد.

 

«حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن نوروز 1400 اظهار کرد: بسیار خورسندیم که سال جدید را باز هم با امتثال فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز کردیم و مسئله مواسات را همچنان با همراهی مجموعه های مختلف از جمله بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ادامه می دهیم.

 

امام جمعه آبادان افزود: این رزمایش پنجمین مرحله از کمک های مومنانه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهرستان آبادان است که امروز برگزار شد، البته پنج مرحله از رزمایش مواسات و همدلی را در این شهرستان برگزار کردیم و علاوه بر آن بسیج و سپاه آبادان نیز رزمایش های بسیاری در این زمینه انجام داده اند.

 

وی از توزیع 1000 بسته معیشتی در میان نیازمندان سطح شهرستان آبادان در پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی خبر داد و تصریح کرد: ارزش هر کدام از این بسته ها بیش از سه میلیون و 500 هزار ریال است که در میان نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از کرونا ویروس شناسایی شده سطح شهرستان آبادان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور خدمت به مردم را مایه افتخار و توفیقات الهی دانست و اضافه کرد: این نیز برای ما مایه افتخار است که خدمتگزار مردم هستیم و توفیقی است تا با اینگونه اقدامات خداپسندانه بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا ویروس را برطرف کنیم.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم همچنان مردم و افرادی که از لحاظ مالی دارای توانایی هستند در صحنه حضور داشته باشند و تا زمانی که این ویروس منحوس و آسیب ها وجود دارد دست به دست یکدیگر دهیم و نگذاریم این ویروس منفور بیش از این باعث آسیب پذیری بیشتر و زمین گیر کردن خانواده های نیازمند شود، لذا می بایست این رزمایش ها را ادامه دهیم.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه بخشی از کمک ها به نیازمندان در قالب تامین ارزاق است ابراز کرد: گروه های جهادی و بخشی از افرادی که می توانستند کاری را انجام دهند در بخش های مختلف اعم از سخت افزاری مانند ترمیم و بازسازی منازل و تامین لوازمات اولیه زندگی نیازمندان خوشبختانه فعال هستند و اقدامات بی نظیری را انجام داده اند.

 

وی تاکید کرد: مواسات فقط تقسیم ارزاق نیست؛ بلکه کم کردن هزینه ها برای افراد بی بضاعت جامعه و عدم گرانی و اهتکار از سوی مغازه داران و کسبه و همچنین دسترسی آسان مردم به مایحتاج روزانه زندگی نیز نوعی مواسات به شمار می آید. در برخی از جاها گروه های پزشکی درمان رایگان انجام می دهند که این هم نوع دیگری از مواسات است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه هر کسی به طریقی می تواند فرمان ولی امر مسلمین را عملی کند یاد آور شد: از مردم برای یکسال همراهی با بیماری کرونا و تحمل سختی ها و مشقات تشکر می کنم و امیدوارم همچنان کنار یکدیگر باشیم و وظیفه و رسالت خود را نسبت به هم نوع های خودمان را تا پایان و ریشه کن کردن این بیماری منحوس انجام دهیم.

 

کد خبر 1039965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha