شهروندان کمک ها و نذورات خود را به پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد تحویل دهند

احمدی از شهروندان خواست تا کمک ها و نذورات خود را به پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد تحویل دهند و گفت: اکنون اولویت ما کمک به خانواده های بی بضاعت مبتلا به کرونا است و در این راستا در حال جمع آوری کمک های مردمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شاپور احمدی» پیش از ظهر امروز (سه شنبه 3 فروردین) در پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی که به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و به همت دفتر نهاد امامت جمعه آبادان در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز با اشاره به شناسایی نیازمندان سطح شهرستان آبادان اظهار کرد: در این زمینه طی یکسال گذشته که مقام معظم رهبری بحث مواسات و همدلی و رزمایش کمک های مومنانه را مطرح کردند از طریق مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج به صورت محله محور با توجه به اینکه متولیان امر از مردم محلات مختلف شناختی داشتند تعدادی از خانوارهای بی بضاعت شناسایی شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان افزود: در این شهرستان در چندین مرحله نیروهای بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج، روحانیت معزز و متولیان مساجد از طریق خیرین و مردم کمک هایی را جمع آوری و در میان نیازمندان توزیع کردند.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز شاهد پنجمین مرحله از رزمایش بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان آبادان هستیم که بخشی از کمک های این بنیاد در قالب بسته های معیشتی از طریق دفتر امامت جمعه این شهرستان در میان نیازمندان توزیع می شود.

 

احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت قرمز ناشی از بیماری کووید 19 در سطح شهرستان آبادان ادامه دارد و همچنان با این بیماری در حال مبارزه کردن هستیم نیازمندانی وجود دارند که هم خود و هم خانواده آنها به این بیماری مبتلا شده اند و طبق دستورالعمل های کرونایی می بایست در منازل خود قرنطینه شوند، لذا نیاز است که ما به این عزیزان نیز کمک رسانی کنیم.

 

وی از شهروندان و افراد دارای بضاعت مالی خواست تا همچنان در کمک و یاری به نیازمندان پیش قدم باشند و اضافه کرد: شهروندان آبادانی همانند سال گذشته که کمک ها و نذورات خود را به پایگاه های بسیج و مساجد تحویل دادند تا به دست نیازمندان سطح شهرستان برسد، باز هم کمک های خود را به پایگاه های بسیج و مساجد تحویل دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان یاد آور شد: اکنون اولویت ما کمک به خانواده های بی بضاعت مبتلا به کرونا است که در قرنطینه خانگی به سر می برند و در این راستا در حال جمع آوری کمک های مردمی هستیم که توسط تیم های حمایتی این کمک ها را در قالب طرح شهید سلیمانی در اختیار خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند و در قرنطینه به سر می برند می رسانیم.

 

«سید محمد موسوی» نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهار کرد: در راستای ادامه نهضت کمک های مومنانه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است خوشبختانه به مناسبت این اعیاد فرخنده و همچنین فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۰ یک هزار بسته معیشتی امروز به همت دفتر نهاد امامت جمعه و با همکاری نیروهای جهادی، بسیجی و هیات های مذهبی در میان نیازمندان شهرستان آبادان توزیع می شود.

 

رابط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان آبادان افزود: این بسته ها شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، یک بسته مرغ منجمد، ۲ روغن یک لیتری مایع، یک قوطی رب گوجه فرنگی یک کیلویی، سه عدد ماکارانی و یک بسته عدس بود که در میان نیازمندان و خانواده های بی بضاعت مبتلا به کرونا توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر کدام از این بسته ها چهار میلیون ریال است که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و‌ توزیع شد.

 

کد خبر 1039991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha