نمایش پیشرفت های کشور مورد توجه رسانه های انقلابی باشد

سردار بوعلی گفت: تشریح دستاوردها و مفاهیم انقلاب اسلامی، ترویج و تبلیغ کار خیر و نمایش پیشرفت های کشور باید همواره مورد توجه رسانه های انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، در دیدار نوروزی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: صدا و سیما زبان گویای انقلاب اسلامی است و سپاه با صدا و سیما ارتباط اعتقادی و برادرانه دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: صدا و سیما به عنوان زبان گویای انقلاب اسلامی در  مقابله با هجوم رسانه ای نقش مهی دارد که باید ورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: استان فارس در انجام طرح ها و برنامه های مختلف همواره پیشرو عمل کرده است که نمونه آنها «نذر رهایی»، کمک مومنانه و «توکاد» بوده است.

سردار بوعلی با تقدیر از تلاش خیران و بسیجیان فارس بیان کرد: مشارکت اقشار مختلف در برنامه ها موجب موفقیت فارس در عرصه های مختلف می شود.

وی با تاکید بر نقشه دشمنان انقلاب برای نا امید کردن مردم گفت: صدا و سیما در این میان نقش مهمی برای خنثی کردن نقشه دشمن دارد.

سردار بوعلی افزود: گره گشایی از مشکلات مردم از تکالیف مهم مسئولان است و لازم است تا در سال جدید  با حمایت از تولید داخلی و طرح های اشتغال زایی در فارس برای رفع موانع تولید تلاش بیشتری در پیش بگیریم.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: تشریح دستاوردها و مفاهیم انقلاب اسلامی، ترویج و تبلیغ کار خیر و نمایش پیشرفت های کشور باید همواره مورد توجه رسانه های انقلابی باشد.

«سید تقی سهرابی»، ریاست صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این دیدار بر هم افزایی ظرفیت های سپاه فجر و صدا و سیمای مرکز فارس برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تاکید کرد.

کد خبر 1040001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha