فوت ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۷۲ ساعت گذشته

حسینی گفت: با فوت ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۷۲ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و ۴۸۳۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 3 فروردین) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با فوت 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 72 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و 4832 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 55 هزار و 472 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 187 هزار و 693 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 96 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 602 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 176 هزار بیمار کرونا از بیمارستان های فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 176 هزار و 976 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی با تبریک فرا رسیدن نوروز تصریح کرد: پرهیز از دورهمی در ایام نوروز و رعایت نکات بهداشتی کرونا از تسریع شیوع کرونا در سال نو پیشگیری خواهد کرد.

کد خبر 1040027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha