طرح ملی ایران قوی بستر خلاقیت و نوآوری در مساجد را بسط داد

خدابنده با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۰ گفت: طرح ملی ایران قوی بستر خلاقیت و نوآوری در مساجد را بسط داد.

« محسن خدابنده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق شعار سال گفت: طرح ملی ایران قوی بستر خلاقیت و نوآوری در مساجد را بسط داد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری راهیان قدس مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) دولت آباد کرج افزود: طرح ایران قوی که در جریان طرح ملی فهما اجرا شد به واقع بستری از تحقق تولیدات چند رسانه ای در رواق های مختلف تعریف شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بر نیروهای نخبه و فعال مسجدی اعم از نوجوانان و جوانان بیان کرد: در جریان اجرای طرح ملی ایران قوی، نوجوانان و جوانان ایده پرداز و خلاق به صفوف مساجد پیوستند و با ثبت فعالیت های خود در یک زیست مومنانه شرکت کردند.

 

مدیرکانون راهیان قدس اظهار کرد: تقویت توانمندی ها و پتانسیل های علمی، فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان مسجدی با اجرای طرح ملی ایران قوی شکل گرفت. 

 

مدیر برتر طرح ملی ایران قوی در البرز خاطرنشان کرد: در جریان شکل گیری طرح ایران قوی بسیاری از جوانان و نوجوانان ایده پرداز به صفوف مساجد پیوسته اند با وجود این نقد به امتیازها در قالب طرح بومی محلی وجود دارد که می توان در خصوص آن به تبادل نظر پرداخت. 

 

 

کد خبر 1040030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha