برنامه راهبردی و عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است

حقیقی با اشاره به اینکه برنامه راهبردی و عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است، گفت: نامگذاری شعار سال به نام تولید نشان می‌دهد که رهبری بر تقویت معیشت و رفاه مردم بسیار نگاه جدی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که پس از شیوع ویروس کرونا برای مردم پیش آمده کشاورزانباید در زمینه آفات کشاورزی مشکلی نداشته باشند.

 

فتح الله حقیقی بر ضرورت مقابله با آفات کشاورزی و سن گندم در استان تاکید کرد و گفت: مبارزه با سن گندم بایستی با مدیریت و برنامه ریزی جهاد کشاورزی انجام شود.

 

وی با یادآوری اینکه برای مقابله با حوادث و آفات کشاورزی به مدیریت نیاز داریم، ادامه داد: شعار سال تنها معطوف به تولید نیست و آموزش‌های عملیاتی و کاربردی نیز باید مورد توجه باشد.

 

حقیقی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال باید راهبردی و عملیاتی وارد عرصه شد، افزود: نامگذاری شعار سال به نام تولید نشان می‌دهد که رهبری بر تقویت معیشت و رفاه مردم بسیار نگاه جدی دارند.

 

به گفته استاندار زنجان دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌ها و وزش باد شدید در استان نیز مدیریت داشته باشند.

 

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: آفت ملخ در شهرستان طارم بسیار وحشتناک است و باید مقابله و مبارزه با سن گندم به جد انجام شود.

 

کد خبر 1040042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha