تداوم کمک مسجدی‌ها به زلزله‌زدگان سی‌سخت

حجت‌الاسلام مقدسی با اشاره به تداوم کمک مسجدی‌ها به زلزله‌زدگان سی‌سخت، گفت: بیش از ۵۰ میلیون تومان از کمک‌های غی نقدی اهالی این مسجد به دست هوطنان آسیب دیده رسیده است.

حجت الاسلام «حسن مقدسی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم تحویل سال ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با قرائت دسته جمعی قرآن و زیارت آل یاسین در مسجد شهید بهشتی بلوار نبرد شمالی تهران برگزار شد، اظهار کرد: طبق سنت بسیاری از مساجد، جمعی از اهالی این مسجد در روز نخست سال جدید به دیدار خانواده شهدا رفتند و امسال به دیدار خانواده یکی از شهدای مدافع سلامت نیز رفتند.


امام جماعت مسجد شهید بهشتی افزود: جمع آوری کمک ها برای خدمت رسانی به زلزله زدگان شهر سی سخت همچنان در این مسجد و با تلاش بسیجیان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون تومان از کمک های غیر نقدی اهالی این مسجد به دست مردم زلزله زده شهر سی سخت رسید. 

 

وی در ادامه با بیان اینکه یک هفته است به بیماری کرونا مبتلا شده است، گفت: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و مسجدی ها در ایام نوروز مدام خطر جدی این ویروس منحوس را به مردم گوشزد کنند. 

 

مقدسی در ادامه با بیان اینکه مساجد از مهم ترین مراکز مقابله با ویروس کرونا بوده اند، تاکید کرد: مسجدی ها در ادامه این نقش آفرینی خود، باید ضمن گرامیداشت و برگزاری جشن های باشکوه به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج) بیش از سایر گروه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و لزوم رعایت آن را هنگام برگزاری این جشن ها جدی بگیرند.

کد خبر 1040056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha