نیروی انتظامی راه حاج قاسم را در خدمت به مردم ادامه می دهد

سردار اشتری با ابراز امیدواری بر اینکه برای مکتب حاج قاسم گام های خوبی برداریم؛ گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی که همان خدمت به مردم است را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری، صبح چهارشنبه(۴ فروردین) با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی و ثاراللهیان کرمان؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که در این روزهای شروع سال جدید توفیق زیارت شهدای عزیز استان و شهر کرمان خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را نصیب ما کرد و درود می فرستیم به روح تمامی شهدایی که در این منطقه آرامیده اند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتبی است که می تواند برای جوانان امروز ما الگو باشد و برای نسل های آینده یک راه و روشی را ترسیم کند که به خیر و مصلحت کشور باشد.

 


وی گفت: نیروی انتظامی روی مکتب شهید سلیمانی در حوزه نظم و امنیت کار کرده و بر اساس وظیفه ذاتی خود در حفظ و ارتقای امنیت که نیروی انتظامی امروز حافظ جان و مال و ناموس مردم است؛ امیدواریم بتوانیم در قالب مکتب سلیمانی در حوزه امنیت گام های خوبی برداریم.

 

 


عالی ترین مقام انتظامی کشور  بیان کرد: نیروی انتظامی امروز در مرزها و در همه شهرها و روستاها خدمتگزار مردم است و هر هفته تعدادی از عزیزان ما برای امنیت کشور به فیض شهادت می رسند و راه شهدای عزیز خصوصا" شهید سلیمانی را برای خدمت به مردم ادامه می دهند.

 

 

وی اظهار کرد: ان شاء الله توفیق این را داشته باشیم که خدمتگزار خوبی برای مردم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم و همان راهی که این شهید بزرگواررفت و برای امنیت کشور و منطقه و ایجاد ثبات و پایداری بود و امروز در جای جای منطقه مردم به نیکی از ایشان یاد می کنند و حضور ایشان را باعث امنیت و دفع شر گروه های تروریستی شد، امیدواریم مکتب ایشان را بتوانیم در نیروی انتظامی پیاده کنیم.

کد خبر 1040117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha