توزیع ۱۰۰ بسته گوشت نذری میان خانواده های کم بضاعت به همت کانون «شهید رحمانیان»

تراب فرد گفت: همزمان با عید نوروز و ماه شعبان، تعداد یکصد بسته گوشت نذری به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم انجام برنامه های عام المنفعه و خیریه بوده است که در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا این فعالیت های چشمگیرتر بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمونین (ع)» جهرم افزود: از ابتدای سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا، چند مرحله طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد و خیران در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح «کمک مومنانه»، بسته های بهداشتی نیز حاوی الکل، مواد ضد عفونی کننده و ماسک میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمونین (ع)» جهرم عنوان کرد: همچنین همزمان با ایام ماه شعبان و سال نو، طرح قربانی گوسفند و توزیع گوشت نذری میان خانواده های محروم در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این برنامه، تعداد یک صد بسته گوشت نذری تهیه شده و میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شده است.

 

تراب فرد با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۲۰ میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: گوشت های نذری در قالب بسته های نیم کیلویی تهیه شده که هزینه آن به همت خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در طول سال به اجرا در می آید، گفت: توزیع گوشت نذری میان خانواده های محروم در سال گذشته و در چند مرحله انجام شده و امسال نیز این طرح در طول سال تداوم دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمونین (ع)» جهرم با قدردانی از همت خیران در کمک به اقشار کم بضاعت جامعه خواستار تداوم فعالیت های آنان در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه شد.

کد خبر 1040126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha