همراهی قوای سه گانه با تولیدکنندگان زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است

حدادی با اشاره به اهمیت حمایت و پشتیبانی لازم از تولیدکنندگان گفت: همراهی قوای سه گانه با تولیدکنندگان تحقق شعار سال ۱۴۰۰ را به همراه دارد.

« علی حدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص شعار سال که رهبرمعظم انقلاب آن را طرح فرمودند گفت: همراهی قوای سه گانه با تولیدکنندگان تحقق شعار سال ۱۴۰۰ را به همراه دارد.

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موانع جدّی بر سر راه تولیدکنندگان استعلام و صدور مجوزهای تولیدی است که به دلیل پیچیدگی های متعدد مانع روند تولید می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه سه قوه در پیشبرد اهداف سال ۱۴۰۰ بیان کرد: مجلس به منظور رفع موانع تولید از سال گذشته که سال جهش تولید نامیده شده بود به خوبی ورود کرده است. 

 

وی اظهار کرد: برطرف ساختن موانع تولیدی و اصلاح مقررات متعدد غیرضروری از جمله اقدامات و پیشگیری مجلس شورای اسلامی در این دوره بوده است. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان با همراهی بانک ها و دیگر دستگاه های مرتبط و اثرگذار از جمله چارچوب های موثر در تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحقق تولید، پشتیبانی و مانع زدایی به عنوان راهبرد و طرح اقتصادی با توجه به ظرفیت های موجود در استان البرز زمینه رشد این استان را به همراه دارد. 

 

 

کد خبر 1040128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha