برگزاری جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

برنامه های جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه‌السلام امشب و فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را در اعیاد شعبانیه دنبال می‌کند،گفت: جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه‌السلام امشب و فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود:امشب (چهارشبه 4فروردین)  بعد از نماز عشاء در مراسم جشن میلاد علی اکبر علیه‌السلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و حسن حیدرزاده به مداحی خواهد پرداخت.

 

وی ادامه داد: ظهر فردا(پنج‌شنبه 5 فرودین‌) نیز بعد از نماز ظهر و عصر محفل جشنی با مداحی سید مهدی موسوی و علی‌اکبر حائری برگزار خواهد شد و  قبل از غروب نیز محفل انس با قرآن برگزارمی‌شود.

 

 

احمدی تصریح کرد: فردا شب نیز مصادف با شام میلاد بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعای کمیل توسط سید جواد میرجعفری دنبال خواهد شد.

 

 

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به برنامه های جانبی این جشن ها گفت: محافل شب و شام میلاد با اجرای سرود، تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی همراه خواهد بود و این محافل از در فضای مجازی نیز به صورت زنده در دسترس خواهد بود.

کد خبر 1040209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha