توزیع ۲۰ سبد کالا و ارزاق در روزهای آغاز سال جدید / خیران به کمک خانواده های کم بضاعت بیایند

ستاری از توزیع ۲۰ سبد کالا و ارزاق در روزهای آغاز سال ۱۴۰۰ و همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: از خیران درخواست می کنیم تا نسبت به شناسایی و کمک به خانواده های کم بضاعت توجه بیشتری داشته باشند.

« ستاری» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو خورشیدی گفت: کمک های مومنانه در سال جدید نیز ادامه دارد و همزمان با اعیاد شعبانیه و همچنین به مناسبت آغاز سال جدید،‌کمک های مادی و معنوی از خانواده های کم بضاعت شده است.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی افزود: اولین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰ در قالب توزیع ۲۰ سبد کالا و ارزاق انجام شده است که شامل برنج ۱۰ کیلویی یک کیسه، مرغ ۲ عدد، روغن مایع ۲لیتری، ماکارانی۳عدد، رب یک کیلو، سیب زمینی ۵ کیلو گرم می باشد.

 

وی با اشاره به تهیه ۵۰ جفت کفش بچگانه و زنانه گفت: در کنار تهیه سبد کالا توسط خیران و بانیان محله کیانشهر ۵۰ جفت کفش بچگانه و زنانه نیز خریداری شد و به خانواده های کم بضاعت اهدا شد.

 

ستاری خاطرنشان کرد: اهدای بسته های معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز خانواده های کم بضاعت همزمان با حلول سال ۱۴۰۰ انجام شد.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر معشیت خانواده ها گفت: با توجه به شرایط اقتصادی تعداد خانواده های کم بضاعت افزایش یافته است و خانواده های زیادی از نظر معیشتی دچار مشکل شده اند بنابراین در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم به خانواده های کم بضاعت کمک کنیم.

 

ستاری با اشاره به تاکید اسلام و به ویژه ائمه اطهار (ع) به مقوله کمک به هم نوع و دستگیری از نیازمندان، تصریح کرد: امیدواریم خیران و خانواده های متمول به ویژه در اعیاد مذهبی و اعیاد شعبانیه و در روزهای آغازین سال جدید خانواده های کم بضاعت را مورد توجه و حمایت قرار دهند.

کد خبر 1040252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha