استقبال بیش از ۲ هزار گردشگر نوروزی از طرح آرامش بهاری در آستارا

مهدوی از استقبال ۲ هزار و ۷۰۰ گردشگر و زائر نوروزی از طرح آرامش بهاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا خبر داد.

«جمشید مهدوی» امروز(پنجشنبه، ۵ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل اماکن مذهبی به قطب ‌های فرهنگی و گردشگری در جوار آستان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ گردشگر و زائر از برنامه های طرح آرامش بهاری استقبال کرده اند، افزود: یک مبلغ از قم و یک مبلغ بومی با همکاری اعضای مرکز افق بقعه و ۲۵ خادم بقعه امامزادگان با پاسخگویی به سئوالات شرعی و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، در این طرح مشارکت می کنند.

 

وی به برپایی خیمه معرفت با هفت غرفه در قالب طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا خبر داد و تصریح کرد: این غرفه ها شامل کودکان، مشاوره خانواده، وقف، پاسخ به سئوالات شرعی، حجاب و عفاف، کتاب و محصولات فرهنگی است.

 

مهدوی با اشاره به اینکه امسال در قالب اجرای طرح آرامش بهاری ایستگاه سلامت و بهداشت نیز در راستای مبارزه با کرونا ویروس برپا شده است، گفت: در این ایستگاه گردشگران و زائرین ویزیت رایگان می شوند و بین آنان ماسک و مایع ضدعفونی توزیع می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: در ایام نوروز علاوه بر زائران داخلی، رانندگان کامیون های خارجی هم به این بقعه متبرک شرفیاب می شوند که به آنان نیز خدمات رسانی می شود.

کد خبر 1040279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha