راه اندازی مسابقه فیلم «ماء معین» به مناسبت میلاد امام مهدی(عج)

آستان مقدس حضرت عباس(ع) مسابقه فیلم کوتاه «ماه معین» را به مناسبت میلاد امام مهدی(عج) راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگ خانواده متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: مسابقه فیلم کوتاه «ماء معین»(آب روان) با محوریت مسئله مهدویت همزمان با نزدیک شدن به میلاد امام منتظر حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

 

«اسمهان ابراهیم» مدیر این مرکز، گفت: این مسابقه با هدف کمک به گسترش آگاهی نسبت به مسئله مهدویت، ترویج فرهنگ مهدویت و اهداف آن ، ارایه آن به روش هنری، افزایش اطلاعات و آگاهی بیشتر نسبت به امام مهدی(عج) برگزار می شود.

 

ابراهیم درباره شرایط این مسابقه گفت: علاقه مندان در این مسابقه می توانند به همه مسایل مربوط به امام مهدی(عج) بپردازند. مدت زمان این فیلم نباید بیش از 1:30 دقیقه باشد. شرکت کننده می توانند بیش از یک اثر ارایه دهد. این اثر باید مختص این مسابقه باشد و در مسابقه دیگری شرکت نکرده و در هیچ رسانه یا از طریق اینترنت منتشر نشده باشد.

 

وی ادامه داد: آثار شرکت کننده در این مسابقه به صورت الکترونیکی در قالب پیوست یک فایل با وضوح بالای HD  ارسال می شوند. دریافت این آثار تا یکم آوریل 2021 میلادی ادامه خواهد داشت. جوایز ارزنده ای به بهترین آثار که همه شرایط ذکر شده را داشته باشد، اهدا می شود.

 

«ماء معین» از القاب حضرت مهدی(عج) و به معنای آب روان در زمین است.

کد خبر 1040284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha