كشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان بيرجند خبر داد و گفت: در این رابطه يك خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۵ فروردین) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محورهاي فرعي، موضوع پیگیری و تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر اعزام شدند.


وی بیان داشت: مأموران هنگام پایش محورهاي فرعي در شهرستان بيرجند، به یک سواری پژو 405 که قصد داشت وارد جاده اصلی شود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 100 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.


سردار فرشید بر عزم جدی مبارزه پلیس با سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: مأموران جان برکف نیروی انتظامی در استان خراسان جنوبی به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند و اجازه جولان به سوداگران مرگ و یا برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهند داد.

 

 

 

کد خبر 1040309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha