برپایی چادر در پارک‌ ها و تفرجگاه ها ممنوع است

لقمانی مقدم گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک‌ ها، تفرجگاه ها، بوستان های شهر و طرح های ساحلی شهرستان آستارا ممنوع است.

«کامبیز لقمانی مقدم» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، برپایی چادر در پارک ‌ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و طرح های ساحلی شهرستان آستارا در نوروز امسال ممنوع است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه این تصمیم برای حفظ سلامت شهروندان و گردشگران گرفته شده است، افزود: در صورت مشاهده برپایی چادر، با همکاری نیروی انتظامی چادر مسافران جمع آوری می شود.

 

وی از مسافران و گردشگران خواست در این رابطه همکاری لازم را داشته و از برپایی چادر و اسکان در پارک ‌ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و طرح های ساحلی پرهیز کنند و در مراکز اقامتی  معتبری که در آنها پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، اسکان یابند.

 

لقمانی مقدم در ادامه از نیروهای شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست، بر اماکن عمومی و گردشگری نظارت داشته باشند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه اقامت مسافران نوروزی در ۱۳ هتل، ۹ هتل آپارتمان و هفت مهمانپذیر انجام می شود، افزود: از هموطنان شهرهای قرمز و نارنجی انتظار داریم از سفر به آستارا خودداری کنند.

 

وی اضافه کرد: مسافران نوروزی از اسکان در منازل اجاره ای خودداری کنند چرا که در این مراکز پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به صورت دقیق اجرا نمی شود.

 

لقمانی مقدم خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در شهر آستارا اعمال می شود و رانندگان مختلف جریمه می شوند.

کد خبر 1040318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha