اولین بازدید از شهرک صنعتی سالاریه ورامین صورت گرفت

اولین بازدید از مراکز تولیدی در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه انجام گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،در این بازدید که پیش از ظهر پنجشنبه ۵ فروردین ماه و در قالب پنجشنبه های تولید، از کارخانه مولد برق سپهر نگین آسیا با حضور امام جمعه موقت ، فرمانده سپاه ، فرمانده بسیج کارگری و مدیرعامل شهرک صنعتی  سالاریه صورت گرفت و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، در این دیدار اظهار کرد: در ایام تعطیلات به شهرک آمدیم تا بر لزوم تحقق شعار سال تاکید شود.

امام جمعه موقت ورامین ، طی تماس با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ، ضمن تشکر از پیگیری های ایشان  خواستار دستور رسیدگی به مشکل این کارخانه گردید ؛ استاندار تهران نیز وعده داد که پیگیر حل مشکل این کارخانه مولد برق باشد.

در این بازدید مهندس قاسمی مدیر شرکت سپهر نگین آسیا گفت: علیرغم افتتاح این مرکز در آذرماه سال گذشته با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و استاندار تهران ولی به دلیل ذرات بیش از حد مجاز  ( حداقل سه برابر ) بودن گاز دریافتی ، به کارخانه آسیب وارد شده و فعلا از نظر تولید برق دچار مشکل گردیده است.

در ادامه بازدید غلامحسین هاشمیه مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: در صورت عدم رفع مشکل این واحد شهرک صنعتی سالاریه در تابستان با کمبود برق مواجه خواهد شد.

کد خبر 1040339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha