جوانان با انرژی، انگیزه و امید وارد میدان شوند

آقازاده انقلاب اسلامی را مرهون اعتماد به نفس عمومی و جوانان دانست و گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با تکیه بر تفکر جهادی و اعتماد به جوانان پیش می‌رود و اینجاست که جوانان باید با انرژی، انگیزه و امید وارد میدان شوند.

«سید علی آقازاده» امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان محور حرکت و مرکز تلاش و تحرک هستند و می‌توانند با گام‌های بلند در عرصه‌های مختلف مدیریتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، درخشان باشند. 

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس انرژی، امید و ابتکار را از خصوصیت برجسته جوانان دانست و افزود: نسل جوان؛ مومن، دانا و پرانگیزه بوده و محور پیشرفت جامعه اسلامی هستند و رهبری بارها بر لزوم اعتماد مسئولین به جوانان تاکید کردند.

 

وی به نقش جوان در بیانیه گام دوم اشاره و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است و این نقشه راه به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف حرکت نسل‌های آینده انقلاب را مشخص می‌کند.

 

آقازاده انقلاب اسلامی را مرهون اعتماد به نفس عمومی و جوانان دانست و یادآور شد: تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با تکیه بر تفکر جهادی و اعتماد به جوانان پیش می‌رود و اینجاست که جوانان باید با انرژی، انگیزه و امید وارد میدان شوند. 

 

وی با تاکید بر نقش جوانان در پویایی اقتصاد کشور و لزوم حمایت مسئولین از جوانان در پویایی اقتصاد بیان کرد: هرجا به جوانان اعتماد شد، پیشرفت و موفقیت زبانزد بوده و تاکید رهبری در گام دوم انقلاب بر جوانان نیز تاکید بر اهمیت اعتماد به جوانان است. 

 

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اعتماد به نفس را در نسل جوان تقویت کرد گفت: انگیزه بسیار زیادی در نسل جوان برای خدمت گذاری وجود دارد پس مسئولان باید زمینه را برای فعالیت جوانان فراهم کرده و جامعه را از ثمرات فعالیت جوانان متعهد، متخصص و پویا بهره‌مند کنند. 

کد خبر 1040344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha