برای تامین کود شالیکاران اقدامات جدی‌تری انجام شود

دلخوش اباتری ضرورت تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" در سال ۱۴۰۰ را مورد تاکید قرار داد و گفت: فصل کشاورزی نزدیک است و باید برای تامین کود مورد نیاز شالیکاران اقدامات جدی‌تری انجام شود.

«سید کاظم دلخوش اباتری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" که در طلیعه امسال توسط مقام معظم رهبری اعلام شد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: حمایت از کشاورزان همواره یکی از دغدغه‌های بنده بوده و همیشه موضوعات مربوط به آن را در مجلس مورد پیگیری قرار داده‌ام.


نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس عنوان کرد: در سال 99 با شیوع ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم که به واسطه آن مشکلات زیادی برای همه بخش‌ها، حوزه‌های اقتصادی و مردم پدید آمد اما با این حال که در کشور امکانات و اعتبارات کم بود، سعی کردیم پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را به پیش ببریم.

 

دلخوش‌اباتری انجام پروژه‌هایی در حوزه ساخت پل‌ها، راهسازی، ساماندهی رودخانه‌ها، ساخت زمین و سالن‌های ورزشی، مدرسه‌سازی و نظایر آن را در سال 99 مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: لایروبی آب‌بندان‌ها و ساماندهی مزارع کشاورزی مردم هم از دیگر بخش‌هایی بود که سعی کردیم با وجود کمبود منابع مالی نسبت به انجام آن اقدام شود.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه در شهرستان صومعه‌سرا اقدامات عمرانی قابل توجهی انجام و طرح‌ها و پروژه‌های خوبی اجرایی شده است اذعان کرد: بودجه اعتباری ما در سال گذشته حدود 23 میلیارد تومان بود اما در شرایط فعلی بالای 400 میلیارد تومان پروژه در شهرستان در حال اجرا داریم.

 

وی حل و فصل مشکلات کشاورزان را در حوزه‌های مختلفی مانند تامین نهاده‌های کشاورزی، انواع سموم مورد نیاز و بیمه محصولات را از جمله اهدافی که به ویژه در سال 1400 مورد پیگیری مستمر قرار می‌گیرد خواند و ابراز داشت: فصل کشاورزی نزدیک است و باید برای تامین کود مورد نیاز شالیکاران اقدامات جدی‌تری انجام شود.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس دفاع از حقوق مردم به ویژه قشر زحمتکش کشاورز را همواره یکی از اهداف و رویکردهای اصلی خود اعلام کرد و بیان داشت: بنده تا به امروز در دفاع از حق مردم به ویژه کشاورزان در مجلس شورای اسلامی کوتاه نیامده‌ام و هر چه که بتوانم از قشر تولیدکننده حمایت می‌کنم.

 

دلخوش‌اباتری حل مشکلات مردم و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه از طریق مجلس و رایزنی با دولت را نیز مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: امیدواریم در کنار حمایت از مردم و در راستای فراهم آوردن امکانات رفاهی بتوانیم ریل‌گذاری لازم برای تحقق شعار امسال را انجام دهیم.

 

وی بخش شدن طاهرگوراب و ضیابر و متعاقب آن وارد کردن امکانات مورد نیاز مردم به منطقه را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 1400 شاهد از بین رفتن تدریجی ویروس کرونا باشیم تا بتوانیم بیشتر از این‌ها در خدمت مردم عزیزمان بوده و پروژه‌های عمرانی بیشتری را اجرایی کنیم.

کد خبر 1040345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha