همکاری بیش از ۱۸۰ تیم فعال هلال احمر در طرح ملی ناظران سلامت

خدادادی از استمرار طرح ناظران سلامت در سراسر استان خوزستان و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از خدمات ارائه شده تیم های این جمعیت بهره مند شده اند.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از سلامت آحاد جامعه و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا با مشارکت جمعیت هلال احمر دانشگاه های علوم پزشکی و بسیج در حال برگزاری است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: طرح ناظران سلامت که به همت جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر با کارشناسان سلامت محیط و کار دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود در قالب بخش نظارتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

 

وی با بیان اینکه هدف و رسالت این طرح حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است اضافه کرد: در این طرح رعایت کرامت انسانی و حفظ سلامت مشارکت کنندگان ضروری و مورد تاکید است.

 

خدادادی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲هزارو ۶۴۵ مکان اعم از واحدهای صنفی، ادارات، بانک ها، بازارها و میادین میوه و تره بار توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته اند و ۲ هزار و ۷۳۰ نفر نیز از خدمات ارائه شده تیم های این جمعیت بهره مند شده اند.

 

کد خبر 1040405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha