مشکلات شهر چمران را باید با تفاهم و تعامل همه جانبه رفع کنیم

بندری گفت: مشکلات شهر چمران باید با تفاهم و تعامل همه جانبه و اعتماد متقابل برطرف شود؛ ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در شهر چمران مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» ظهر امروز (پنجشنبه ۵ فروردین) در دومین بازدید میدانی خود از شهر چمران اظهار کرد: این شهر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و رفع این معضلات نیازمند اعتماد شهروندان به مسئولان و تعامل و تفاهم همه جانبه بین دستگاه‌ها و ادارات است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: استقرار نمایندگی ادارات و دستگاه‌ها یکی از نیازهای اساسی شهر چمران است که باید با جدیت پیگیری شود و این مهم به سر منزل مقصود برسد.

 

وی اضافه کرد: شهر چمران شهروندان بسیار نجیبی دارد و نباید وجود این همه مشکل آنها را رنج دهد، همه مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات این شهر تمام تلاش خود را به کار ببندند.

 

بندری در این بازدید ابتدا از نیزار ورودی و انبارهای ضایعاتی به بازدید میدانی پرداخت و مقرر شد تا پایان هفته آینده طرح ساماندهی این انبارها توسط شهرداری و شورای شهر چمران مدون و به فرمانداری ارسال شود.

 

بازدید از تأسیسات تلمبه‌خانه فاضلاب، پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی، ورزشی و فرهنگی و فرهنگسرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر چمران از دیگر برنامه‌های سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بود.

 

پیگیری استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر چمران از مواردی بود که در این بازدید میدانی مورد تصویب و تأکید ویژه قرار گرفت.

 

 
کد خبر 1040424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha