سازمان های اسلامی آمریکا تیراندازی در «کلرادو» را محکوم کردند

سازمان های اسلامی در آمریکا در حال جمع آوری پول برای بازماندگان کشته شده ها در تیراندازی دسته جمعی روز ۲۲ مارس در فروشگاه مواد غذایی کلرادو هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « religionnews»، سازمان های اسلامی در آمریکا در حال جمع آوری پول برای 10 کشته شده در تیراندازی دسته جمعی روز دوشنبه (22 مارس) در فروشگاه مواد غذایی «کنیگ سوپر» در «بولدر» کلرادو هستند.

 

شورای رهبران مسلمان کلرادو بیانیه ای در همبستگی با بازماندگان و قربانیان این حادثه منتشر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: قلب ما سنگین است در حالی که در کنار بازماندگان این خشونت ایستاده ایم. ما همچنان قربانیان بی گناه این جنایت هولناک و بی معنی را به یاد می آوریم و غمگین خواهیم بود.

 

این شورا  شامل مرکز اسلامی آرورا ، کلرادو ؛ مرکز اسلامی بولدر ؛ مرکز ارتباطات مسلمانان کلرادو  و سازمانهای دیگر است  همچنین مردم را تشویق به کمک مالی به پلیس ایالت کلرادو ، صندوق شفای کلرادو و بنیاد جامعه شهرستان بولدر کرده است.

 

در بیانیه این شورا آمده است: ما به خاطر شجاعت و تعهد پلیس در دستگیری فرد تیرانداز تشکر می کنیم و خواستار پیگرد قانونی تیرانداز در کامل ترین حد قانون هستیم.

 

مرکز اسلامی بولدر  در صفحه فیس بوک خود ، گفت که اعضای آن برای کسانی که از تیراندازی آسیب دیده اند دعا می کنند.

 

در این بیانیه آمده است: قلب ما برای زندگی از دست رفته و برای غم و اندوهی که یک جامعه متحمل شده، شکسته است. برای کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند ، برای کسانی که امروز شاهد حوادث هولناک بوده اند ، برای کسانی که احساس ناتوانی و ترس می کنند - خداوند به شما آرامش دهد.

 

جامعه اسلامی آمریکای شمالی در پلین فیلد ، ایندیانا نیز بیانیه ای صادر کرد و خشونت در بولدر و همچنین تیراندازی هفته گذشته در منطقه آتلانتا که منجر به کشته شدن هشت نفر از جمله شش زن از نژاد آسیایی شد  را محکوم کرد.

کد خبر 1040439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha