۵۰واحد صنفی در شهرستان آبدانان پلمپ شده است

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت: در پی بازدید از ۹۵واحد صنفی و برابر مصوبات ستاد کرونا شهرستان تعداد ۵۰واحد صنفی در شهرستان آبدانان پلمب شده است.

«تیمور هاشمی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزارش شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا و تبدیل شدن وضعیت زرد شهرستان  به نارنجی گشت ضربتی و اضطراری کمیته نظارت ستاد کرونا شهرستان تعداد ۵۰واحدصنفی واماکن عمومی شامل استخر، باشگاه ها وسالن های ورزشی و بدنسازی،کافی شاپ وقلیان سرا  در این شهرستان پلمپ شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان که منجر به تغییر  وضعیت آبدانان از لحاظ رنگ بندی شده است، برای اجرای  دقیق مصوبات ستاد کرونا این میزان پلمپ امروز انجام شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان افزود: گشت مشترک کمیته نظارت بر اصناف و اماکن شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن وتجارت، شبکه بهداشت و درمان،اداره نظارت اماکن عمومی نیروی انتظامی، ورزش وجوانان و اتاق اصناف با محوریت فرمانداری آبدانان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این میزان واحد صنفی را پلمپ کردند.

 

هاشمی گفت: باتوجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان اداره صمت در راستای اجرای  دستورالعمل های این ستاد با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان جهت جلوگیری از انتشار  این ویروس حتما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1040445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha