برگزاری آیین جشن و سرور اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت الله بهشتی در کانون «عاشوراییان»

قربانی از برگزاری آیین جشن و سرور اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم خبر داد.

«محمد حسین قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام جشن و سرور اعیاد شعبانیه، آیین جشن و سرور با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی»، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان»، جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم افزود: در این ویژه برنامه که با استقبال خوب اهالی روستا همراه است، آیت الله بهشتی در خصوص سجایا، ویژگی ها و شاخصه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ارائه سخنرانی می پردازد.

 

وی به دیگر برنامه های این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین ذکر و مدح مولای متقیان توسط ذاکر اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این آیین است.

 

قربانی به زمان برگزاری این آیین نیز اشاره کرد و گفت: جشن اعیاد شعبانیه در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» روز جمعه ششم فروردین ماه، همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم خاطرنشان کرد: این آیین ها توسط کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای برنامه جشن وسرور در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

کد خبر 1040508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha