اجرای طرح آرامش بهاری در ۸ بقعه متبرکه و امامزادگان شفت

رحیمی گفت: طرح آرامش بهاری در هشت بقعه متبرکه شهرستان شفت برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد که همه این برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شوند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هشت بقعه شاخص شهرستان در همه شهرستان‌های شفت برگزار می‌شود افزود: استقبال مسافران از این طرح به خصوص در 2 بقعه شاخص شهرستان  بی‌نظیر است.

 

وی گفت: این طرح هر ساله به منظور تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح  بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رحیمی تصریح کرد: مراسم ویژه تحویل سال، پخش بیانات مقام معظم رهبری بعد از تحویل سال، غبارروبی گلزار شهدا، انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم و همچنین توزیع کتاب آرامش بهاری و اجرای مسابقه پیامکی، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری، بازبودن بقاع متبرکه برای اقامه نماز از جمله برنامه‌های این طرح است.

 

رییس اوقاف و امورخیریه شفت با اشاره به برپایی خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: روحانیون اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت آمادگی پاسخگویی به سوالات مسافران را دارند.

 

کد خبر 1040517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha