ویزیت ۹۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در فارس

حیدری گفت: ۹۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در استان فارس ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا حیدری»، (جمعه ۶ فروردین) در نشست ستاد سلامت نوروز۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در چهارمین روز از فروردین جاری، ۹۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در استان فارس ویزیت شدند و ۳۸۵ بیمار مبتلا به کرونا توسط کارشناسان بهداشتی رهگیری شدند.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: سه هزار و ۶۵۶ بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت استان نیز در 4 فروردین جاری ویزیت شدند و 2 هزار و ۸۳۷ نفر نیز خدمت سرپایی در این مراکز دریافت کردند.

وی اضافه کرد: تیم های واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی شیراز 32 ماموریت اورژانس در این روز به انجام رساندند و بیش از  هشت هزار و 300 بیمار به بخش های اورژانس مراکز درمانی استان فارس مراجعه کردند.

حیدری انجام ۲۶۵ مورد عمل جراحی  و ارائه خدمات به ۲۶۵ بیمار دارای علایم تنفسی و ۱۹۱ بیمار دارای علایم گوارشی از دیگر اقدامات بود.

وی با اشاره به انجام ۷۰۳ ماموریت اورژانس فارس در چهارم فروردین ۱۴۰۰گفت: از این میان ۵۳ ماموریت ترافیکی شهری، ۳۴۱ ماموریت غیرترافیکی شهری، ۵۱ ماموریت ترافیکی جاده ای، ۲۲۷ ماموریت غیرترافیکی جاده ای و ۳۱ ماموریت با کرونا مربوط بوده است که از این ۳۱ ماموریت ۲۰ مورد به بیمارستان اعزام شدند.

حیدری اعلام کرد: 124 مورد مصدوم حوادث ترافیکی نیز داشتیم که به ۳۷ نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه شد و ۸۷ نفر در مراکز درمانی استان فارس بستری شدند.

کد خبر 1040535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha