محدودیت ها بیشتری در استان لحاظ شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: باتوجه به روند افزایشی بستری ها، افراد مبتلا و فوتی های ناشی از ویروس کرونا باید محدودیت های بیشتری در استان لحاظ شود.

«محمد کریمیان» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: متاسفانه روند مبتلایان در استان رو به افزhیش است و شهرستان دهلران باید کنترل شود.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرستان دهلران نارنجی است و اگر روند مبتلایان و بستری این گونه پیش برود در روزهای آینده قرمز خواهد شد.

 

کریمیان با اشاره به اینکه وضعیتی که مد نظر ما بود اتفاق نیفتاده است، گفت : اکثر خودروهای به صرف اینکه کد ملی آنها دهلران است وارد شهرستان می شوند و این خطری است که شهرستان را تهدید می کند و ما نمی توانیم با جان مردم بازی کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: درخواست داریم خودرهای که پلاک خوزستان و استان های دیگر، وارد استان نشوند، خودروهای بومی هم نباید از شهرستان خارج شوند چون بستری  و مبتلایان در شهرستان دهلران زیاد شده است.

 

کریمیان در خصوص دستگاه سی.تی.اسکن دهلران اظهار کرد: مدت محدودی از این دستگاه استفاده شده است ولی به دلیل قرار گرفتن در معرض گوگرد و همچنین نوسانات برقی این دستگاه  از دور خارج و فاقد استفاده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید دستگاه جدید س.تی. اسکن در بیمارستان شهدای دهلران مستقر شود، گفت: در این راستا علاوه بر پیگیری های آقای علیزاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پیگیری های خوبی انجام  شده است  که معاون درمان وزارت بهداشت قول دادند تا اسرع وقت سی تی اسکن جایگزین شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد:مردم شهرستان دهلران نیاز به سی تی اسکن دارند و باید این مشکل مرتفع شود و در روزهای آینده خبرهای خوبی برای مردم دهلران در بحث سی تی اسکن خواهیم داشت.

کد خبر 1040548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha