ارتقای تولید می‌تواند سایه تهدیدات دشمنان را از سر کشورمان کم کند

حجت الاسلام صفایی پور تولید را به عنوان مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی کشوردانست وگفت: ارتقای تولید می‌تواند سایه تهدیدات دشمنان را از سر کشورمان کم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی، خواستار اقدامی فوری برای رشد تولید در کشور شد و تأکید کرد: ارتقای تولید می‌تواند سایه تهدیدات دشمنان را از سر کشورمان کم کند لذا باید دانست که تحقق شعار سال نیازمند تلاش و همکاری همه است.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه تولید به عنوان مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی کشور محسوب می‌شود اضافه کرد: تحقق شعار سال نه تنها با حضور دولت بلکه نیاز به مشارکت مردم نیز دارد و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مساجد نیز رسالتی در راستای رونق تولید معرفی کرده‌اند.

 

وی با تأکید براینکه موضع روشن و شفاف ایران اسلامی در زمینه برجام، سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است ادامه داد: همانطور که معظم‌له نیز بارها تکرار و تاکید کردند، رفع تحریم‌ها با راستی‌آزمایی در میدان عمل تحقق خواهد یافت.

 

حجت الاسلام صفایی پور با بیان اینکه برگشت ایران به برجام تنها با رفع فوری تحریم‌ها امکان دارد، افزود: برجام بدون راستی آزمایی و برداشتن همه تحریم‌ها توسط دشمنان همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، فایده‌ای ندارد.

 

وی همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی و ضرورت مدیریت آن نیز اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در خارج از کشور کنترل و به سلاحی برای دشمنی و عداوت فرهنگی بدل شده است لذا باید آن را به خوبی مدیریت کرد.

کد خبر 1040583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha