در آستانه نیمه شعبان شهرستان هرسین آذین بندی می شود

حجت الاسلام ویسی، گفت: به مناسبت نیمه شعبان تمامی خیابان ها، مساجد ، حسینه ها و معابر شهرستان هرسین آذین بندی می شود.

 حجت الاسلام مهرداد ویسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شب نیمه شعبان بهترین شب بعد از شب قدر است که در فضیلت آن روایات بسیاری از ائمه اطهار (ع) نقل شده تا مؤمنان و مومنات در این شب از پرداختن به عبادت و تضرع در پیشگاه پروردگار غفلت نکنند و از ثواب ویژه آن برخوردار شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا  در راستای حفظ سلامت مردم بصورت اجتماع عظیم برنامه نخواهیم داشت و در صورت موافقت ستاد کرونا برنامه های قابل اجرا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین با اشاره به برنامه های  قابل اجرا به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان، افزود: مسابقات فرهنگی در بین رده سنی کودک و نوجوان، مسابقات نقاشی در شهرستان،پخش بانک یا مهدی ادرکنی(عج)، و لبیک یا مهدی(عج) از مساجد سطح شهر از دیگر برنامه های این ایام است.

 

حجت الاسلام ویسی تصریح کرد: در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)۵۰بسته غذایی به همراه ۴۰کارت هدیه در بین نیازمندان شهریتان که قبلا شناسایی شده اند توزیع شده است.

 

وی در پایان گفت: شب نیمه شعبان شبی است که حق‌تعالی آن را برای ما قرار داد و در عوض شب قدر که آن را مخصوص پیامبر (ص) فرمود، پس در دعا و ثنا بر خدای تعالی کوشش کنید تا توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.

کد خبر 1040634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha