اقامت بیش از ۲۰ هزار گردشگر در خراسان جنوبی

رمضانی از اقامت بیش از ۲۰ هزار مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: هیچ تخلفی که منجر به پلمپ مراکز اقامتی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشد، نداشتیم.

«حسن رمضانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین، بیش از ۲۰ هزار مسافر و گردشگر در اقامتگاه‌های بوم گردی، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای خراسان جنوبی اقامت کرده اند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: ۸۰ اقامتگاه بوم گردی در نقاط مختلف خراسان جنوبی و ۱۴ هتل و مهمان‌پذیر پذیرای مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور هستند.

 

وی گفت: بیشترین اقامت‌ها در اقامتگاه ‌های بوم گردی استان و مابقی در مهمان‌پذیرها، ‌هتل‌ها و مراکز آب درمانی استان بوده است.

 

وی شهرستان‌های طبس، فردوس، بیرجند، بشرویه و سرایان را در صدر ورود مهمانان نوروزی ذکر کرد و ادامه داد: در نوروز امسال باغ گلشن و بافت تاریخی شهر بشرویه بیشترین بازدیدها را داشته‌اند.

 

به گفته رمضانی، در نوروز امسال، تمامی موزه‌های استان خراسان جنوبی برای بازدید به روی گردشگران باز بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه هنوز آخرین آمار از تعداد نهایی مهمانان و گردشگران اقامت یافته در استان احصا نشده است، خاطرنشان کرد: با ورود و اسکان مسافران نوروزی، بخشی از خسارات وارده به فعالان حوزه گردشگری استان از محل بیماری کرونا، ترمیم شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1040643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha