برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت نیمه شعبان توسط کانون شهيد علم الهدی شهر بن

حیدری گفت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه نقاشی در وصف امام زمان (عج) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.

«علی اصغر حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه نقاشی در وصف امام زمان (عج) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: «فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل»، «تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل»، «شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده»، «نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)»، «قرائت دعای فرج و ذکر صلوات» و ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان برشمرد.

 

حیدری گفت: امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاطی را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بن ادامه داد: پرداختن به موضوع انتظار و مهدویت برای مخاطبانی با سن و سال و میزان درک کودک نقش مهمی در تبیین واژه انتظار و مهدویت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار که تا امروز شنبه 7 فروردین تعیین شده است و علاقه مندان باید آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره همراه 09925546752 ارسال کنند.

 

کد خبر 1040664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha