كشف یک تن و ۲۲۲ کیلو مواد افیونی از مخفیگاه متهم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۲۲۲ کیلو مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش " با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت یک قاچاقچی مواد افیونی که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از محور "خاش –سراوان" به مرکز کشور را داشت، با خبر شدند.

 

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه در محل، متهم که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر از مخفیگاه خود داشت، شناسایی  و عملیات انتظامی را برای دستگیری وی آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات و حضور ماموران در محل، سوداگر مرگ که خود را در محاصره پلیس دید، قصد فرار داشت که با حضور مقتدرانه ماموران انتظامی دستگیر شد.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات از مخفیگاه قاچاقچی دستگیرشده یک تن و ۲۱9 کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و 3 کیلو و100گرم حشیش به همراه یک دستگاه سواری پژو 405 کشف شد.

 

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند

کد خبر 1040705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha