مصوبات جدید ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام شد

معاون استاندار کرمان مصوبات جدید ستاد استانی مدیریت کرونا را برای نیمه شعبان، روز طبیعت و منع تردد شبانه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(۷ فروردین) در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه با وجود تاکید برای عدم سفر اما به دلیل مسافرت های روزهای پایانی سال ۹۹ و ایام نوروز؛ به تعداد شهرهای نارنجی و قرمز افزوده شد؛ اظهار کرد: شیوع ویروس به ویژه در موارد سرپایی بیشتر شده است.
 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: در استان کرمان 9 شهرستان وضعیت آبی و 14 شهرستان با وضعیت زرد داریم که نسبت به هفته گذشته تعداد شهرهای زرد افزایش یافته که نشان می دهد ویروس در استان کرمان نیز شیوع بیشتری دارد.
 



وی گفت: به ستادهای کرونای شهرستان ها به طور عام و به فرمانداران رودبار جنوب، شهربابک و کهنوج که از وضعیت آبی به زرد تغییر وضعیت داده اند هشدار داده ایم تا با همکاری مردم اقدامات لازم را انجام بدهند.
 
 


بصیری درباره برگزاری مراسم نیمه شعبان بر منع تجمع در اماکن متبرکه، عدم توزیع اقلام خوراکی و فعالیت موکب ها به صورت صوتی تاکید کرد و در خصوص روز 13 فروردین تجمع در پارک ها و تفرجگاه ها را ممنوع دانست.
 
 


وی دید و بازدیدهای اداری را ممنوع اعلام کرد و گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور؛ ساعت منع تردد شبانه از  22 شب است اما پایان آن اعلام نشده که قاعدتا" همان 3 صبح است.
کد خبر 1040720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha