سقوط  یک جوان از قلعه قهقهه موجب مرگ وی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر از فوت یک نفر جوان بر اثر سقوط از قلعه قهقهه خبر داد.

«شهرام ابراهیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل با تشریح جزئیات حادثه سقوط یک نفر از قلعه قهقهه گفت: یک فرد جوان حدودا ۳۵ساله  عصر روز جمعه به علت سقوط از پرتگاه قلعه قهقهه جان خود را از دست داد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر افزود: این فرد اهل شهرستان اهر هست که به اتفاق خانواده اقدام به صعود به قلعه تاریخی قهقهه کرده بود.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه محل حادثه سقوط این فرد دره ای بسیار عمیق است، تصریح کرد: پس از اطلاع از سقوط یک جوان در قله قهقهه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه این مرد جوان پس از سقوط به علت شدت جراحات وارده و قبل از رسیدن امدادگران جان خود را از دست داده بود.

 

وی با بیان اینکه علت دقیق این حادثه در حال بررسی است، اعلام داشت: جسد متوفی توسط امدادگران هلال احمر به سردخانه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر انتقال یافت.

 

شهرستان مشگین شهر در فاصله 95 کیلومتری از مرکز استان اردبیل واقع شده است و علاوه برقلعه قهقهه دارای آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متعدد از جمله پل معلق، منطقه باستانی شهر یئری، تفرجگاه داغلارباغی، بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) لاهرود، دره شیروان و ... است.

کد خبر 1040745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha