ساخت و تعمیر ۳۷۵۰ واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان

شیبه گفت: سه هزار و ۷۵۰ مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران، گروه های جهادی، بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان و مددجویان خوزستانی احداث و بازسازی شده است.

«جمال شیبه» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در سرفصل های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می‌شود اظهار کرد: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه در جریان سیل سال 98 و آبگرفتگی سال 99 حدود سه هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد که متاثر شده اند افزود: برای بیش از 800 خانوار احداث و 2 هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه اولویت امداد خوزستان در سال ۱۴۰۰ امداد استان توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است تصریح کرد: در روزهای آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسائل نیازمندان همراه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز حجت السلام موسوی در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه حضور پیدا کردیم. 

 

شیبه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به محرومان و برطرف کردن چهره فقر از روستاها، همکاری و هماهنگی همه دستگاه را می طلبد اضافه کرد: علی‌رغم همه مشکلات به ویژه صعب العبور بودن برخی مناطق محروم، خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ادامه دارد. 

 

وی عنوان کرد: بخش احمدفداله درفول، چلواندکا و سوسن ایذه از مناطق محروم و در عین حال صعب العبور استان هستند که هزینه ساخت مسکن در این مناطق به دلیل حمل مصالح ساختمانی بیشتر و به سختی امکان پذیر و با مشکلاتی روبه رو است که باید رفع و زیرساخت ها آماده شود.

 

«حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» نیز با تشکر از حضور کارکنان کمیته امداد خوزستان در مناطق محروم و سخت گذر و خدمت رسانی به نیازمندان ابراز کرد: با وجود مشکل راه روستایی امکان ارائه خدمات کامل امکان پذیر نیست، بنابراین در ابتدا باید مشکل راه روستاها حل شود. 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز یاد آور شد: با وجود همه مشکلات، صعب العبور بودن و دسترسی به روستاها، کمیته امداد در این مناطق حضور دارد که رضایتمندی مردم از خدمات این نهاد، نشان دهنده این موضوع است.

 

کد خبر 1040772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha