بانگ «یا مهدی ادرکنی» در ایلام طنین انداز می شود

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه همزمان با میلاد امام زمان(عج) برنامه های متنوعی با محوریت فضای مجازی در سطح استان ایلام برگزار می شود، گفت: دعای فرج به طور همزمان با سراسر کشور از ماذنه ها و منارهای مساجد استان ایلام پخش می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با میلاد مسعود امام زمان(عج) دعای«سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ » و دعای فرج به صورت جهت تعجیل در ظهور مولا و مقتدای هستی و رفع بلایا از ماذنه ها و منارهای مساجد پخش می شود.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه این برنامه شامگاه یکشنبه ۸ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: این مراسم همزمان با پخش زنده از حرم ملکوتی امام رضا(ع) و مسجد مقدس جمکران راس ساعت ۲۱  همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنین برنامه نورافشانی و طنین انداز شدن بانگ «یا مهدی ادرکنی» در سطح مناطق مختلف استان ایلام برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از عموم مردم دعوت می شود تا با شرکت در این برنامه ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ابراز کنند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: برنامه های متنوعی هم در بستر فضای مجازی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با میلادمسعود امام زمان(عج) در شبکه های اجتماعی با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت در سطح استان برگزار می شود.

 

چراغی پور  با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با تبریک آغاز سال نو  و اعیاد عظیم شعبانیه،  به ویژه سالروز ولادت با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، حضرت حجت ابن الحسن العسکری«ارواحنا فداه»، از عموم مردم شریف و متدین  استان برای شرکت در این آئین دعوت می کند.

 

وی گفت: از عموم مردم دعوت می شود که بانگ رسای «یا مهـدی ادرکنـی» را بر فراز بام ها  و کوی و برزن سرداده و همچنین با تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای عالم هستی را طلب نموده و برای رفع بلایا  و گرفتاری ها، دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ » را که از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش خواهد شد، قرائت نمایند.

 

کد خبر 1040774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha