اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان لرستان

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۳ بقعه متبرکه شاخص استان لرستان، گفت:۲۰ مبلغ بومی جهت اجرای این طرح به بقاع متبرکه استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در 13 بقعه متبرکه شاخص استان لرستان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. اجرایی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: 20 مبلغ بومی در بقاع متبرکه استان جهت اجرای طرح آرامش بهاری مستقر شده اند.

 

وی افزود: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه امامزادگان زید بن علی و عبدالله خرم آباد، امامزادگان محمد و ابوالوفاء شهرستان کوهدشت، امامزادگان ابراهیم و احمد و محمود شهرستان دلفان، امامزادگان سه تن فرسش و سه فرزندان الیگودرز، امامزادگان پیرعباد، زید و قاسم شهرستان ازنا و امامزادگان جعفر، قاسم و اولحسن شهرستان بروجرد برگزار شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی هدف از اجرای این طرح را ایجاد نشاط و طراوت در ایام عید به ویژه اعیاد شعبانیه اعلام کرد و گفت: به دلیل ممکن نبودن حضور مردم در مراسم بقاع متبرکه، مانند سال قبل، مراکز افق بقاع متبرکه، کاروانهای شادی با عنوان نسیم انتظار را در محیط‌های باز مثل خیابان‌ها، میدان‌ها و محلات به حرکت در می آورند.

 

وی اظهار کرد: همچنین به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع مجری طرح خبر داد و افزود: این خیمه ها شامل غرفه های انتظار و مهدویت، مشاوره، کودک و نوجوان و عفاف و حجاب است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: راه اندازی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت با تعامل مراکز بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و مجمع خیران سلامت، ویزیت رایگان، اهداء ماسک و مایع ضد عفونی نیز در بقاع مجری طرح آرامش بهاری انجام می شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: در شهرستانهایی که امکان حضور مردم در بقاع متبرکه با نظر ستاد کرونای هر شهرستان وجود ندارد، برنامه ها از طریق فضای مجازی اجرا می شود.

کد خبر 1040794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha