از تلاش برای تحقق «محله اسلامی» تا اجرای سرودهای «محله مهدوی» در سطح میادین

مثنوی به برجسته ترین برنامه ها که برای نیمه شعبان پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: ضمن فضاسازی و تبلیغات، در پایگاه های مقاومت در تلاش برای اجرای تحقق «محله اسلامی» هستیم.

سرهنگ دوم پاسدار «وحید مثنوی» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: نشست های مختلفی در زمینه های تبیین «نهضت انتظار» داشتیم.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عملیاتی شدن فعالیت ها نشست هایی در سطح اقشار مختلف بسیج برگزار و برنامه هایی پیش بینی شد.

 

وی به برجسته ترین برنامه ها که برای نیمه شعبان پیش بینی شده اشاره کرد و ادامه داد: ضمن فضاسازی و تبلیغات، در پایگاه های مقاومت در تلاش برای اجرای تحقق «محله اسلامی» هستیم.

 

مثنوی یادآور شد: آذین بندی مساجد، پایگاه ها و ادارات توسط بسیج ادارات، تولید محتوا، تیزر، موشن گرافی و استفاده از ظرفیت گروه های سرود و مشارکت در برنامه صدا و سیما در زمینه برنامه های تولیدی از جمله این برنامه ها است.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه های گفتمان محور و شورآفرین را در دستور کار داریم و به جهت امید آفرینی در شهر زلزله زده سی سخت جشن های محله محور و برنامه های فرهنگی را در این شهر خواهیم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن خدمات رسانی به مناطق زلزله زده، برای تبیین و ترویج گفتمان مهدویت و انتظار و بحث روشنگری با توجه به وضعیت کرونایی جامعه از ظرفیت وبینار در فضای مجازی استفاده کنیم. ضمن اینکه می توان به صورت تجمعی و تخصصی این وبینار را برگزار کرد.

 

مثنوی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان های استان موکب هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بسیج مداحان در ایام شعبانیه، استفاده از رسانه و ظرفیت بسیج رسانه و همچنین جمع آوری کمک های مومنانه مردمی را در دستور کار داریم.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای سرودهای «محله مهدوی» در سطح میادین، مسابقه های فرهنگی با محوریت فرهنگ انتظار در فضای مجازی را خواهیم داشت؛ ضمن اینکه محافل شعرخوانی مجازی توسط بسیج هنرمندان برگزار می شود.

 

وی ضمن تاکید بر هم افزایی و مشارکت دستگاه های مختلف در زمینه برگزاری برنامه های ایام شعبانیه، گفت: جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع مهدویت برگزار می شود و یک تیم تخصصی برای کودکان و نوجوانان برنامه های فرهنگی در روز میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهند داشت.

کد خبر 1040810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha