وحدت جهان اسلام در قبال مسائل کشمیر و فلسطین ضروری است

عضو پیشین مجلس اعیان انگلیس از جهان اسلام خواست تا در صفوف خود وحدت ایجاد کند تا موضعی یکپارچه در مورد مسائل کشمیر و فلسطین داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « radio.gov»، عضو پیشین مجلس اعیان انگلیس از جهان اسلام خواست تا در صفوف خود وحدت ایجاد کند تا موضعی یکپارچه در مورد مسائل کشمیر و فلسطین داشته باشد.

 

«نذیر احمد» در مصاحبه اختصاصی با کانال اخبار و امور جاری رادیو پاکستان گفت که نیروهای متخاصم در حال سوء استفاده از اختلافات میان کشورهای مسلمان هستند تا آنها را در معرض فشارهای خارجی قرار دهند.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی در جامو و کشمیر اشغال شده از سوی هند ، گفت که اقدامات مذموم هند در تاریخ 5 اوت 2019 با هدف تغییر در بافت جمعیتی کشمیر انجام  شد و پس از این اقدام غیرقانونی ، مردم کشمیری به شدت از شرایط رنج می برند.

 

لرد نذیر احمد از سازمان های بشردوستانه بین المللی خواست تا به منظور دستیابی به سنجش اوضاع و دسترسی به جامو و کشمیر تحت اشغال غیرقانونی هند و گزارش به جامعه بین المللی و سازمان ملل در مورد نقض گسترده حقوق بشر مردم کشمیری توسط نیروهای اشغالگر دسترسی خود را به این منطقه فراهم کنند.

 

وی خاطرنشان کرد که فقدان خدمات تلفن و اینترنت و همچنین کمبود تجهیزات پزشکی رنج های مردم در این کشور را تشدید می کند.

 

احمد همچنین از کشورهای اسلامی خواست تا موضع واحدی در قبال مسائل فلسطین که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد،اتخاذ کنند.

کد خبر 1040818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha