مهم ترین کار در  شرایط کرونایی  امر به معروف و نهی از منکر است

احمدی مهم ترین کار در این شرایط کرونایی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: ویروس کرونا مختص به سلامت یک فرد نیست، بلکه جامعه اسلامی ما با آن به صورت زنجیر وار درگیر است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مجید احمدی» عصر امروز (۷ فروردین ماه) در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: همکاری دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در ایام نوروز رضایت بخش بود که از همه قدردانی و تشکر می‌کنم. نیروی انتظامی، بسیج، گردشگری، شبکه بهداشت، هلال احمر، تعزیزات و همه سنگ تمام گذاشتند. وقتی این همه تعامل و همکاری را دیدم، خوشحال شدم.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: در بحث مرغ و میوه شب عید هیچ مشکلی وجود نداشت.

 

وی در ادامه به گزارش منتشر شده در خصوص ورود خودروهای غیربومی به شهر اشاره کرد و گفت: روزهای اول ایام نوروز وضعیت مان زرد بود و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا، نمی‌توانستیم برای ورود خودروهای غیربومی سخت گیری کنیم.

 

احمدی در ادامه توضیح داد: ورودهای فرعی شهر یاسوج در حال حاضر مسدود است و الان هیچ راه ورودی برای خودروهای غیربومی وجود ندارد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مردم شهرستان بویراحمد مردمی بزرگ و میهمان نواز هستند، لذا در این شرایط هیچ چیزی بالاتر از سلامت مردم نیست و هیچ نگاه مصلحت آمیز وجود ندارد و با هر کسی که بخواهد، سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد، یقیناً برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

احمدی تاکید کرد: اگر وضعیت شهرستان بویراحمد به لحاظ شیوع کرونا قرمز شود، به دلیل محدودیت‌هایی که از نظر تجهیزات داریم، دچار بحران می‌شویم.

 

وی با بیان اینکه در این شرایط مهم ترین کار امر به معروف و نهی از منکر است، اضافه کرد: ویروس کرونا مختص به سلامت یک فرد نیست، بلکه جامعه اسلامی ما با آن به صورت زنجیر وار درگیر بوده و باید این زنجیره قطع شود.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری، جریمه خودروها به جد انجام می‌گیرند و خودروهای غیربومی به صورت روزانه جریمه می‌شوند.

 

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی داریم و هر خودرویی که از ساعت 21 شب تا 4 صبح در معابر شهر یاسوج تردد کنند، جریمه می‌شوند. خودروهای غیربومی اگر در شهرستان بویراحمد حضور دارند، هر چه سریعتر این شهرستان را ترک کنند.

 

احمدی با تاکید بر تداوم همکاری دستگاه‌های دولتی، انتظامی و نظارتی، تاکید کرد: کلیه مراکز اقامتگاهی تعطیل است و هیچ پذیرش مسافری ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان بویراحمد به سمت قرمز می‌رود و شرایط ناپایداری داریم، اطلاع رسانی باید به خوبی به مردم انجام بگیرد.

 

فرماندار بویراحمد گفت: همه چیز را برای سلامتی مردم کنار گذاشتیم، انتظار می‌رود که مردم همکاری کنند.

 

احمدی گفت: هر خودرویی که روز سیزده بدر از خانه بیرون بیاید، جریمه می‌شود و به جد با متخلفان برخورد لازم خواهد شد. ما هیچ نفعی از این کارها نداریم، حتی دولت ضرر می‌کند، گردشگری ما زیان می‌بیند، پس مردم هم باید رعایت کنند. همه تفرجگاه‌های ما تا زمانی که به حالت عادی برنگردیم، مسدود است. محیط زیست و منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1040860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha