ظرفیت کارشناسان متخصص حوزه مهدویت برای تولید محتوا مورد استفاده قرار گیرد

حجت‌الاسلام سادات گفت: باید از ظرفیت کارشناسان متخصص عرصه مهدویت به منظور تولید محتوا برای ترویج فرهنگ مهدویت استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمد سادات مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اعلام کرد: در راستای فرا رسیدن نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی در سطح استان با استفاده از ظرفیت مساجد، مهدیه و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

 

وی انجام تبلیغات محیطی و نورافشانی معابر و میادین اصلی شهر را از برنامه‌های در دست اقدام برای نیمه شعبان دانست و افزود: برپایی جشن و شادی در مساجد و مهدیه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به مناسبت نیمه شعبان در کردستان انجام می‌گیرد.

 

وی برگزاری مسابقات مهدوی، تجلیل از خادمان برتر عرصه مهدویت و کمک به برپایی ایستگاههای صلواتی و سلامت را از دیگر اقدامات در دست اقدام برای نیمه شعبانیه برشمرد.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان کردستان برپایی ایستگاههای صلواتی ‌و سلامت، استفاده از ظرفیت کارشناسان متخصص عرصه مهدویت به منظور تولید محتوا و برگزاری نشست‌های معرفتی را نیز از برنامه‌های دیگر نیمه شعبانیه در کردستان دانست.

 

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه باید در راستای گسترش فرهنگ مهدویت در سال ۱۴۰۰ بکوشیم، ابراز امیدواری کرد تا با تلاش دوستداران عرصه مهدویت به وحدت معقول در سطح استان کردستان دست یابیم.

کد خبر 1040865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha